miercuri, iulie 15, 2015

Rexona: aliatul meu, la bine și la greu



Săptămâna trecută a fost, poate, cea mai activă perioadă a mea din acest an. După câteva luni de absență, mi-am vizitat părinții, la Arad. Aveam să sărbătorim ziua tatălui meu, cu un weekend înainte, deoarece urma să pice pe o zi de luni, și..să fim serioși..cine are chef de grătar luni după o zi de muncă la fabrică? Așa că mama mea luase decizia de a organiza un grătar în curtea bunicii mele, în cinstea tatei. El, ca deobicei, a fost de acord. Întotdeauna i-a plăcut să se laude cu talentele sale de grătaragiu.
Dimineața petrecerii a început devreme pentru mine, la ora opt. Deoarece avea loc sâmbăta, știam că mă așteaptă  o zi plină. După ce m-am dat jos din pat și am reușit să ajung până la baie, mi-am început rutina de igienă, și mă splăl pe dinți, pe mâini și pe față cu apă rece. Desigur, din rutina mea nu poate lipsi un deodorant pentru oameni activi, care să-mi ofere protecție de-a lungul zilei, împotriva transpirației cu care am mari probleme.
După ce m-am îmbrăcat și mi-am savurat cafeaua, fără de care nu pot funcționa, la ora nouă am plecat la drum spre piață cu mama mea. Nimic nu se compară cu mersul la piață, într-o sâmbătă dimineață. Îmi place să mă plimb printre tarabele cu legume proaspete și colorate, ca apoi să umplu un cărucior întreg de cumpărături.


 Pe la ora unsprezece, în drum spre casă facem un popas la bunica mea, care ne așteaptă mereu să o mai ținem de vorbă. Până la amiază, ajungem acasă unde avea să înceapă cu adevărat haosul. După ce am făcut ordine prin casă, am trecut la bucătărie pentru a-mi ajuta mama să pregătească micii și să pun carnea pentru grătar la marinat. Ea pregătit marinata, în timp ce eu am feliat pieptul de pui. Ne-am aventurat chiar și pe tărâmul deserturilor și am pregătit o porție generoasă de Lapte de pasăre. După toate aceste pregătiri au urmat câteva ore de odihnă, timp în care așteptam cu toții să treacă cele treizeci și șapte de grade de afară. Pe așa o căldură era imposibil să ne bucurăm de un grătar bun.

Puțin mai târziu pe la ora cinci, ne-am strâns tot ce ne trebuia pentru grătar, și am plecat spre bunica mea. Pe drum am ajuns să car o sacosă plină de sosuri, carne, tacâmuri de picnic, și pâine. Începeam să am dubii dacă deodorantul meu avea să reziste. Eu sunt genul de persoană care se teme să poarte bluzițe albe, tocmai deoarece știu că transpir profund.

Ajungând la bunica mea în curte, desigur aveam de îndeplinit diverse sarcini. Nu erau toate ale mele, dar mi le-am asumat pe majoritatea fiindcă eu eram singura persoană din familie care nu a suferit vreun accident sau care nu are dureri majore la coloana vertebrală.
A venit timpul să punem carnea la fript și să nu bucurăm în sfârșit, de o masă bună. Am pus masa, am servit pe toată lumea cu bere rece și mâncare din belșug, o atmosferă numai bună de sărbătorit ziua tatei. 

Dar bine înțeles, după orice masă urmează haosul de a strânge farfuriile, de a arunca gunoiul, și de a împacheta mâncarea rămasă. Am ajuns cu toții acasă frânți de oboseală, dar cu burțile pline după o zi bună. Am auzit la știri, că vara aceasta avea să fie cea mai fierbinte de până acum, și pot confirma acest lucru. Toată ziua temperaturile de afară au refuzat să scadă sub treizeci și cinci de grade, cel puțin. Iar eu, ca deobicei, am transpirat mult, mai ales după așa o zi activă.
 De acum încolo, însă, sper ca rutina mea de îngrijire zilnică să-mi permită să fiu și mai activă! Asta pentru că voi avea alături de mine un nou aliat împotriva transpirației, și anume noul Rexona cu tehnologia MotionSense. După ce am testat și am fost dezamăgită de mai toate deodorantele de pe piață, Rexona a venit cu o tehnologie inovatoare cu microcapsule, care se activează la fiecare mișcare, pentru a oferi protecție și prospețime întreaga zi. Cu cât faci mai multa mișcare, cu atât ești mai protejat/ă. Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare mișcare pe care o faci, pentru ca tu să te bucuri de o senzație de prospețime îndelungată. Oricare ar fi pasiunea ta și orice ti-ai dori să realizezi, Rexona, cu tehnologia unică MotionSense, te ajută să faci faţă provocărilor fiecărei zile.


Cu această tehnologie nouă, sunt sigură că voi putea să înfrunt toate provocările unei zile haotice, în mijlocul verii. Pe pagina de Facebook Rexona, am aflat că am chiar două opțiuni de deodorante cu tehnologia MotionSense: cea cu Aloe Vera sau Stress Control. Pe care credeți că ar trebui să o încerc? Amândouă sună extrem de tentant!
Așadar, vara această mă voi baza pe Rexona, pentru a-mi fi aliat împotriva transpirației și a mirosului urât. Voi ați încercat Rexona cu tehnologia MotionSense? Ce părere aveți?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu