Pentru prima dată la Webstock!

By Kinga Dinnyes - august 21, 2015



În ultimul timp am fost des întrebată, de ce nu prea mai scriu pe blog? Mi s-au dat multiple explicații despre beneficiile bloggingului pe termen lung, și chiar am încercat, să văd ”cum îmi vine”. Am realizat însă, după un timp, că nu mă pot ține de această responsabilitate; nu pot să scriu de multiple ori pe săptămână despre tot ce există sub soare, sau despre ce am mai gătit (pe blogul celălalt). Să nu mă înțelegeți greșit, nu-mi caut scuze, ci pur și simplu prefer să-mi canalizez inspirația spre alte modalități de exprimare, nu prin scris. Mai pe șleau, îmi place fotografia. În ultimul timp fotografia este singura artă care reușește să-mi pună rotițele în mișcare. Când țin un aparat în mână intru într-o lume, o altă stare, mă concentrez și îmi redescopăr limitele răbdării. Mai fac și gafe, dar mă amuză acest lucru și mă ajută să fiu autodidact.

Acestea fiind spuse, vreau să știți că această postare are două scopuri:
Unu la mână, să vă spun că planurile mele de viitor includ crearea, lansarea și menținerea unui blog nou, de fotografii, gen galerie. Cu timpul acest blog va include și review-uri despre aparate foto, asta când voi ajunge la acea etapă. Planurile mele includ, de asemenea, realizarea unor idei în domeniul antreprenoriatului, care plutesc prin mintea mea de mult timp.
Cred cu tărie că am terminat cu faza experimentală a vieții mele, și cred, de asemeena, că aceasta este cariera pe care vreau să o urmez: vreau să devin fotograf.

Doi la mână: această postare are ca și scop principal anunțarea unui eveniment major ce va avea loc în Octombrie, și anume Webstock Ediția 2015!

Sunt sigură că majoritatea din voi ați auzit, ba chiar ați participat sau v-ați dorit să participați la Webstock. În cazul în care nu știați ce este, ei bine, Webstock este cea mai mare conferință de Social Media din România, ce se află deja la cea de-a 8-a ediție. Ca în fiecare an, Webstock va reuni sub același acoperiș un număr impresionant de bloggeri din toată țara, împreună cu reprezentanții celor mai mare companii din România. Participanții vor avea ocazia de a crea legături noi, de a intra în contact cu cele mai inovatoare branduri, și de a învăța câte ceva de la Speakerii propuși chiar de ei, și vor putea participa la multiple micro-conferințe pe subiecte de genul: Blogging and social-media, Online Communication sau Mobile Trends.

Eu văd această conferință ca pe o oportunitate uriașă de cunoaște oameni noi, oameni de la care pot învăța câte ceva folositor despre cariera pe care am decis să o urmez. Și de ce nu, poate anul viitor, voi intra și eu în cursă pentru premiile din categoria Best Use of Photography.

Da, ați citit bine, există și premii pentru multipe categorii.

La finalul evenimentului, am înțeles că se va ține Gala Webstock Awards, pentru decernarea premiilor ”celor mai creative si inedite campanii in social media din Romania, lansate in ultimul an”.

 Eu vroiam doar să vă anunț că și eu sunt una din bloggerii acreditați Webstock, și cred cu tărie că acest eveniment va fi unul de neegalat.

Așadar, dragi bloggeri și bloggerițe, ne vedem pe data de 2 Octombrie, la cel
mai mare eveniment de social media din Romania, ce se va desfășura la JW
Marriott Grand Hotel.

Abia aștept! Vă voi lăsa mai jos toate linkurile de care poate veți avea nevoie, despre Webstock. Este prima dată când particip, și presimt că va fi, cum se spune, un gamechanger.

Pentru inscrieri doritorii trebuie sa acceseze linkul acesta:
www.2014.webstock.ro/solicita-invitatie

Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, urmariti atat site-ul:

Pentru mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la WebstockAwards 2105:
Ii puteti incuraja pe cititori sa propuna personalitati in link-ul
urmator: http://goo.gl/forms/Yk8u3F31Dk


Webstock 2015 este organizat de Evensys si Vodafone Romania

  • Share:

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Felicitări, Kinga!

    Mult succes cu toate planurile de viitor și abia aștept să-ți cunosc noul blog, când va fi. Cum nu am cameră și nici nu am posibilitatea să-mi iau una acum, îmi place mult să privesc fotografii.

    Kisses and hugs!

    RăspundețiȘtergere